Wpisowe: 180 zł od drużyny w dniu przyjazdu, 150 zł od drużyny w przypadku wpłaty na konto podane w rejestracji na konwent,
Wyżywienie + Nocleg 160PLN od osoby (zakwaterowanie Premium czyli bez strasznych pokojów z PRLu)
Nocleg SOBOTA
Sobota Obiad + Kolacja/Grill party
Niedziela Śniadanie+Obiad

pozostałe opcje noclegowe + wyżywienie znajdą sie w Gnomiconowym formularzu

Format:
1) 2 rozpiski na gracza, 75pts (trzeba zagrać obiema)
2) wymagane minimum staranności – tj posklejane modele + front arcs
3) standard DC
4) Rundy: w zależności od ilości graczy, minimum 5.
5) Ilość osób w drużynie: 3
6) Lista terenów wraz z objaśnieniem bedzie dostępna w załaczniku

Maksymalna liczba drużyn: 24
Sędzia: Simon?, …
Harmonogram:

Sobota:
1. Bitwa 10:00-12:00
2. Bitwa 12:15-14:15
Przerwa obiadowa do 15:30
T
3. Bitwa 15:45-17:45

Atrakcje wieczorne/nocne:
GNOMICON – czyli nocne turnieje w całą masę gier bez prądu.

Niedziela:
1. Bitwa 9:30-11:30
2. Bitwa 11:45-13:45
Ogłoszenie wyników 14:10

Zasady parowania drużyn:

W pierwszej rundzie: Losujemy która drużyna w danym meczu będzie A a która B, parowanie poszczególnych graczy rozgrywamy następująco:
W kolejnych rundach: Drużyna wyżej w rankingu to drużyna A, drużyna niżej to B.

Pierwszy Pairing:
1. A Wystawia pierwszego gracza
2. B Dobiera dla niego przeciwnika
3. A Dobiera Scenariusz
4. B Wybiera stół

Drugi Pairing:
1. B Wystawia pierwszego gracza
2. A Dobiera dla niego przeciwnika
3. B Dobiera Scenariusz
4. B Wybiera stół

Trzeci Pairing:
1. B Dobiera Scenariusz

W każdej rundzie podane będą dostępne wszystkie scenariusze ze SteamRollera 2016(jeśli wpadnie 2017 to gramy 2017). Scenariusz wykorzystany przez jedną parę nie może być grany przez inną.

Ostateczne wyniki:
1. Ilość Drużynowych zwycięstw, (obojętnie czy 2:1 czy 3:0).
2. Strength of Schedule liczony na podstawie Drużynowych Zwycięstw drużyn z którymi się grało.
3. Poszczególne wygrane każdego z graczy w drużynie.
4. Ilość Zdobytych Control Pointów.
5. Ilość zniszczonych Army Pointów.

Rozpiski należy nadesłać do dn. 14.05.2017r. na adres mmarcin90@interia.pl w następującej formie:

Tytuł: DTM [nazwa drużyny]

[Miasto/najemnicy]

Imię 1, nazwisko 1, ksywka 1, frakcja 1
Imię 2, nazwisko 2, ksywka 2, frakcja 2
Imię 3, nazwisko 3, ksywka 3, frakcja 3

W załącznikach należy podać rozpiski w formacie .doc, podając w tytule pliku [rozpiski 1], [rozpiski 2], [rozpiski 3]
Rozpiski powinny uwzględniać Objectivy. W przypadku braku wypisanego Objective’u wstawimy Blank (Objective bez dodatkowych zasad).

Za nie stawianie się na czas lub nie startowanie czasu zgodnie z globalnym rozpoczęciem liczenia, drużyna winowajcy zostanie ukarana odebraniem 5 minut od czasu na zegarze każdego z graczy!